Memoriál Václava Oplta (Bakov) - 5.místo

14.06.2015 22:24

Turnaj hodnotí můj brácha a stoper týmu Víťa Vlasák:   

Na turnaji v Bakově nás čekaly 3 zápasy, ve kterých jsme uhráli 1 vítězství a 2 porážky. Začáteční sestava vypadala následovně:

                    Vítek
Kuba             Víťa             Petr
Kosák     Havran     Tom     Hrstič
                    Půďa
            Škraby     Kalfa

První zápas s Mělníkem se nám oproti mistráku povedl lépe. Soupeř neměl tolik vyložených šancí a my jsme si vytvořili dost příležitostí ke skórování. Vstřelili jsme 2 góly zásluhou Havrana a Kalfy, ale dvakrát jsme inkasovali při přečíslení soupeře a jednou po rohu, takže jsme za porážku 2:3 žádné body nezískali.

Ve druhém zápasu ve skupině jsme se utkali s týmem AC Sparta Praha - dívky. Sparta většinu času kontrolovala míč a nám se nedařila rozehrávka na útočníky. Z našeho týmu se prosadil jenom Kalfa po povedeném průniku soupeřovou obranou.. Ve druhé půli nám došly síly a nedokázali jsme běhat se soupeřem a ohrozit sparťanskou bránu. Výsledek 1:4 tak odpovídal průběhu utkání.

Poslední zápas o 5. místo s Bělou jsme vyhráli 2:0. Dařilo se nám více držet míč a posílat balony za soupeřovu obranu, takže se prosadili útočníci Kalfa a Škraby. Celkově jsme Bělou přehrávali, a protože jsme neudělali individuální chyby, Vítek udržel čisté konto a my jsme získali páté místo.

 

Ještě pár slov od trenéra:

Mrzí mě, že ačkoli jsem protelefonoval jmění a už měsíc předem sháněl lidi, nakonec se nás opět sešlo akorát 11, a to jen díky horečné a nakonec naštěstí úspěšné snaze v pátek večer.

Mrzí mě, že jsem turnaj nestihl od začátku, za to se klukům omlouvám. Snažil jsem se, ale bohužel..vlak prokázal větší akceleraci, než trenér v nejlepších fotbalových letech :(

Mám radost, že si 11 kluků zahrálo hru, která je baví a měli možnost zahrát si i proti holkám ze Sparty - to se nepoštěstí každý den.

Děkuji zejména Hrstičovi a Kalfovi, které jsem sháněl na poslední chvíli, ale i všem ostatním klukům, kteří měli zájem strávit pěkný fotbalový den a kvalitně reprezentovali náš klub. Velké poděkování i všem rodičům, kteří kluky na turnaj dopravili a fandili jim. Dále pak panu Bláhovi a taťkovi, kteří při mé nepřítomnosti v úvodu turnaje vedli kluky z lavičky.

Gratuluji našim městským soupeřům k vítězství. Z mého pohledu ale nezvítězila pravda a láska nad lží a nenávistí. Mrzí mě, že i v mládežnickém fotbale čas od času chybí úcta k soupeři a ke hře samotné.

Herní kvalitou výborný turnaj. Těší mě, že i my jsme přispěli tou trochu, co umíme - i když jsme se do bojů o medaile nezapojili.

Děkuji domácímu týmu SK Bakov nad Jizerou za pozvání na krásný turnaj, a přestože mě nakonec stál víc sil a nervů, než jsem si představoval, jel bych znovu!

Teď pojedeme ještě dva týdny v normálním tréninkovém režimu a já se pokusím kluky co nejlíp připravit na změny, které je čekají od příští sezony. Současně zase pomalu začnu shánět hráče na rozlučkový turnaj v Cítově.

Tak sportu zdar! A usmívejte se na svět, on není tak ošklivý, jak to kolikrát při fotbalových zápasech vypadá! :)